JALKAPALLO

lajiesittely

Hei, futisnuori!

Haluatko tähdätä jalkapallossa huipulle

Kuortaneen urheilulukiossa sinulla on mahdollisuus yhdistää joustavasti lukio-opinnot sekä jalkapallon asettamat täysipainoisen harjoittelun vaatimukset.

Pelaajia kehitetään jalkapalloilijana kokonaisvaltaisesti siten, että tekniset ja taktiset taidot kehittyvät, unohtamatta fysiikkaa, motoriikkaa sekä henkistä puolta.

Joukkueharjoittelun ohella pelaajia kehitetään myös yksilöinä, koska menestyvä joukkue koostuu hyvistä yksilöistä.

Harjoittelu

Jalkapallon yhteisenä vakiintuneena toimintatapana ovat yhteiset aamupäivän harjoitusajat. Tämä käytäntö mahdollistaa tehokkaan lajikohtaisen harjoittelun. Valmennuksen ansiosta sinulla on mahdollisuus lisätä harjoitustesi määrää neljällä harjoituskerralla viikossa.

Valmennuksesta vastaavat SJK:n Arttu Aromaa ja Kuortaneen urheiluopiston sekä lukion puolelta Asko Ristimäki.

Harjoitusajat ovat

• tiistai ja torstai klo 9.15–11.15 I-Mediat-areena
  • keskiviikko klo 14.15–15.30 kehonhallinta ja voima
  • perjantai klo 10.00–11.30 I-Mediat-areena tai luento, vuodenajan mukaan.

Opetus

Opiskelija voi harkintansa mukaan käyttää lukio-opintoihinsa 2,5–4 vuotta. Pidentämällä lukio-opiskelua voi keventää opiskeluun viikoittain kuluvaa aikaa ja varata aikaa valmennukseen.

Asunto, koulu, erinomainen I-Mediatareena ja kaikki muut urheilupaikat ovat lähellä toisiaan. Tämä mahdollistaa optimaalisen kehittymisen, niin koulussa kuin urheilussakin.

SJK – jalkapallolukio

Valmentaja